pondělí 25. června 2012

Grander Texas, KFC

Místo téhle recenze tu měla být recenze na Milánskou bagetu od Bageterie Boulevard. Ale protože do Moravistánu asi nevedou silnice a je opravdu velký problém dodržet první (druhý i třetí) letní den, tak sem se musel poohlídnout jinde. Kdybych se aspoň na tu bagetu tak netěšil... No vybral sem si náhradu v podobě Grander Texasu od KFC. A chybu sem rozhodně neudělal! Tenhle velikán je s náma už několik let a dokonce měl/má takovej úspěch, že nahradil původní Grander.


Podle popisku obsahuje kus kuřecího řízku v těstíčku Hot&Spicy™, majonézu, speciální BBQ omáčku, salát, slaninu, červenou cibuli a čedar. To všechno v "křupavé sezamové bulce". Že je dobrej sem psal už navrchu. Ale trocha kritiky taky neuškodí. Takže "křupavá" houska? Tu sem nenašel. Našel sem klasickou housku, která se u nás prodává pod názvem "víkendové pečivo". Dobrá, ale křupavá teda rozhodně ne. Sezam tam byl. Ještě si trochu, jako vždy u KFC, musím postěžovat na slaninu. Sice se její kvalita zlepšila, ale to i díky tomu, že je tenčí a konečně se do ní dá kousnout. Ale kdy se ji konečně naučí opíkat? Slanina v mým sendviči byla stěží na půli cesty ke kýžené hnědé barvě a křupavosti. Sýr a salát nebyl v sendviči vůbec cítit, ale to snad ani nikdo nečekal. A od teď tu budu pět samou chválu.


Maso jako vždy vynikající. A to ale opravdu vynikající. Takhle dobře okořeněnej a hlavně akorát propečenej a křupavoučkej řízeček se vám doma prostě nepodaří. A pokud jo, chci recept s postupem! Konečně sem si spravil chuť po konkurenčním kuřecím Chicken Goalu. Další parádní bomba se skrývá v kombinaci omáček, kterou sem si pochvaloval už i v BBQ Beef XL od další konkurence (začínám zjišťovat, že nějak často chodím do fast foodů :) ). Barbecue omáčka od Burger Kinga mi sice chutnala o chlup víc, ale ani od KFC nebyla k zahození. Rozhodně byla víc pikantní a to se ke kuřetí hodí krásně. K tomu byla parádní hustá a chuťově hutná majonéza. Kombinace těchto dvou omáček je obecně super. V USA už to povýšili na tu úroveň, že vyrábí bílou majonézovou BBQ omáčku. A do toho všeho přišlo něco, co chybělo zmiňovanýmu sendviči od Burger Kingu. Tím něčím byla červená cibule. Červená cibule v sendviči byla hodně výrazná a nádherně slaďovala chuť BBQ omáčky s chutí majonézy. Do toho všeho se vám v puse válelo krásně pikantní kuřecí masíčko.


Co víc dodat? Parádně sladěná chuťová kombinace s jedním menším minusem a sice slaninou. Pokud KFC není schopno pořádně propíct (a tím dodat potřebnou chuť) slanině, nemělo by ji radši ani používat. V sendviči ji neucítíte a mohli by aspoň zlevnit... Ale nic víc vytknout nemůžu. Opravdová paráda a rozhodně si ho dám znova a znova. Jen mě mrzí, že sem ho "neobjevil" dřív. Pokud nemáte nic proti lehce pikantním jídlům a BBQ omáčce, můžu jenom doporučit. Cena je 135,- v menu a 89,- samostatně.

PS: Zase sem k účtence dostal pozvánku do průzkumu a jako odměnu pak twister zdarma. Už podruhé v poslední době. To dávají skoro každýmu nebo sem si právě vybral svoje štěstí na dalších 10 let? :)

4 komentáře:

  1. Jedním slovem - nejlepší. Nejlepší sendvič co jsem kdy měla. Na lepší jsem zatím nenarazila a už asi ani nenarazím. Je dokonalý a hlavně se z toho člověka pořádně "nažere". Slyšíte správně - nažere! Já mám vždycky pořádný problém to sníst a to jsem, co se jídla týče, fakt prase. :D
    Já osobně jsem zatím měla vždycky slaninku fajnově propečenou. Nebo mi tak aspoň přišla. Takže si nemůžu stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja teda zas takovej jedliknejsem a klidne snid dva TG jak nic,z jednoho se nenajim

      Vymazat
    2. Aaaa pán je milionář. :)

      Vymazat
  2. Vždycky si v KFC dávám Longer, ale nedávno jsem vyzkoušela právě Grander Texas a byl to úplně jiný level. Vynikající maso, vynikající omáčka, slanina byla v chuti příjemně cítit, nemám co vytknout. Co se týče velikosti, pořádně mě zasytil, ke konci už jsem ani nemohla, ale byla to taková dobrota, že by byla velká škoda něco nechat.

    OdpovědětVymazat