úterý 3. září 2013

Chili Cheese Burger, Burger King

Tak ještě jednu rychlovku, než přejdeme k těm větším a lepším věcem. Ono totiž o Chili Cheese Burgeru není moc co psát. Oficiálně ani neexistuje, protože ho v menu ani na webu nenajdete. Nebýt "královské nabídky", tak se o něm ani nedozvím. O to víc sem tenhle záhadnej sendvič chtěl ochutnat, i když na tyhle jednohubky moc nejsem.


Chili Cheese Burger je jakási variace na klasickej Cheeseburger a obsahuje maso, sýrovou chili omáčku a jalapeño papričky. To všechno je v malé houstičce. 4 suroviny v jednoduché kombinaci. Skoro jak italská kuchyně. :)


Po rozbalení papíru vás čeká menší šok. Sendvič byl celkem olezlej a jeden z nejhorších případů, co se promo fotky a reálu týče. Ale tohle nehodnotím, protože u jídla jde o chuť. Vypadat hezky mají hlavně ženský, talíři se to dá odpustit. Každopádně po zakousnutí mě čekal další menší šok. Hamburger sem si objednával kolem deváté hodiny a bylo to celkem znát. Houska se drobila a k čerstvosti měla daleko. Teplota byla naštěstí v pohodě. Taky díky úžasné Burger King mikrovlnce, která mě vždycky rozesměje. No co tam máme dál. Maso bylo dobrý. Mám rád chuť hovězího od Burger Kinga. Chili papričky měly k jalapeño daleko nebo to byl nějakej jejich slabší poddruh. Maximálně lechtaly na jazyku a chutnaly spíš po ovoci, než po ohni. To mi taky nevadilo. Omáčka už byla pikantní víc, sýru moc nepotkala, ale dodala sendviči potřebnou pikantnost. Omáčka chuťově naprostej průměr.


Když si všechny chutě dáte dohromady, ucítíte hlavně takovou neurčitou chemickou pikantnost, sem tam maso a když kousnete do "jalapeña", tak i ovocně-pikantní nakopnutí, který je docela příjemný. Bohužel mi ta kombinace nesedla. Nemůžu si pomoct, ale chuť nebyla přirozená, nebyla vyvážená a ta stará houska tomu vůbec nepomohla. Pokud tohle mám srovnat se skoro 2x levnějším Cheeseburgerem od McDonald's, tak zlatý oblouky zadupaly Burger Kinga do země. Někomu tenhle sendvič možná sedne, ale já z něho odvařenej nebyl a znova si ho rozhodně dávat nebudu. Zvlášť ne za 39 korun. Konkurence v téhle cenové kategorii nabízí větší potěšení jazyka.

Žádné komentáře:

Okomentovat