sobota 8. března 2014

Maxi Twist Barbecue, KFC

MAXI TWIST

Další, tentokráte rychlejší a kratší, recenze na Maxi Twist. Po chutným a docela inovativním Maxi Twistu Toskania jsem se nechal zlákat i na jeho chlapštějšího bratra Barbecue. Velikostí to bratr vskutku je důstojný, chuťově je však proti Toskanii chromý. Proč? Čtěte dál! A pokud číst neumíte (pak tohle stejně nečtete) nebo vás to nebaví, je to pro vás moc těžký, bolí vás oči, zrovna vám krvácí, protože pouští reprízu Banánových rybiček nebo se vám prostě číst nechce, stačí se podívat na obrázky a hnedka poznáte, odkud vítr vane. Do obrázků s jídlem nemám ve zvyku malovat, ale tady jsem prostě musel...


Maxi Twist Barbecue obsahuje slaninu, dva kousky kuřecího masa, rajčata, sýr Monterey Jack, salát, omáčku barbecue a majonézu. To všechno je v obří napůl přehnuté tortille. Jdeme na to, jako vždy, od podlahy. Kuře. Kuřete je tam spousta, jedná se o stehenní řízky (to sem v recenzi na Toskanii nechtěně pozapomněl napsat) a jejich kvalita zjevně kolísá. U Toskanie jsem měl parádní kousky masa, u Barbecue to bylo maso o kvalitě lehce podprůměrné. Bohužel úžasný Hot & Spicy obal to nezachránil a maso působilo opravdu slabším dojmem. Slanina byla dobrá, ale gumová a nešla skoro překousat. To mi, masožravýmu alfasamci, samozřejmě nevadilo, ale na dojmu ze sendviče to nepřidá. Salátu pomálu, rajčat jakbysmet. Chuťově byla zelenina v pořádku. Sýr Monterey Jack pak byl naprosto vynikající s lehce smetanovou, zajímavým způsobem výraznou chutí, která mě opravdu překvapila. Sousta obsahující tenhle sýr ve větším množství (aby přebily zbytek) byly opravdu super. Sýr můžu jedině pochválit a snad ho nevidíme v KFC naposled. Škoda zbytku surovin.


Moje kritika doteď (a pochvala sýra) by pořád vystačila na průměrnej sendvič. Ale ze stylu psaní článku vám musí být jasný, že tenhle sendvič něco potápí pod hladinu průměru. Jsou to omáčky, omáčka tatarská a omáčka barbecue. Nejsou chuťově špatný, ale jejich poměř (čti nepoměr) je opravdu tristní a kdyby se dokázal nějak personifikovat, byl by to zarostlej, špinavej týpek v Íránským vězení. Tak špatnej ten poměr byl. Barbecue omáčky jsem našel všeho všudy dvoje stopový množství (viz obrázek dole) a v tatarce se chudák kuře úplně topilo. Takže si dokážete představit ten chuťovej zážitek. Kousnete do kuřete nevalné kvality a k tomu máte v puse kotel tatarky. Kousnete znova a nemůžete překousnout slaninu. Kousnete dál a cítíte úžasnej sýr. Mňam! A pak znova tatarka s už utopeným kuřetem. A znova bazén tatarky s kuřetem a takhle až dokonce, protože sýr a slanina už se nechytá. Zelenina cítit nešla vůbec. A omáčka, podle které je sendvič pojmenovanej? Tu si buď odchytnete samostatnou, aby jste ji mohli vůbec ochutnat, nebo máte smůlu s její chutí se rozlučte úplně.


Špatně. Maxi Twist Barbecue je prostě špatně. Je docela možný, že to zavinil někdo v kuchyni, ale to mi je jedno. Na mým dojmu to nezmění zhola nic a radši bych si uřezal ucho, než tohle jedl znova. Jediný plus tohodle sendviče je to, že vás nasytí a poskytne solidní základ na pár piv. Ale rozhodně si nepochutnáte. Tuhle akci jednoznačně vyhrál Maxi Twist Toskania. Cena 89,- samostatně a 135,- v menu. Ale pokud jste to dočetli až sem (nebo viděli poslední obrázek), tak vás cena asi už ani nezajímá... Maxi Twist Barbecue je zbytečnost, po které na konci akce neštěkne ani pes.

2 komentáře:

  1. Já si dával taky Maxi Twist Barbecue a měl jsem úplně jiné zkušenosti, slanina byla krásně křupavá, sýru jsem si vůbec nevšiml a tatarky taky ne, zato v sendviči bylo barbecue, že by vystačila Texasu na týden a zelenina bohužel nějakým způsobem spadla doprostřed tortilly, takže to bylo maso maso maso a najednou kopec zeleniny a barbecue omáčky.

    OdpovědětVymazat
  2. ja kdyz jsem si ho daval tak byl moc dobrej.Hodne jsem tam citil barbeque a tatarku ani moc ne,maso bylo dobrý jako vzdycky od kfc.

    OdpovědětVymazat