pátek 23. května 2014

Krůtí šunka, slanina a avokádo, Subway

Po hodně, hodně dlouhé době jsem se objevil u pultu Subwaye. A ještě po delší době na ni budu psát recenzi. Přemluvila mě svítivá zelená všude okolo a promo na avokádo. Avokádo jsem dlouho neměl a už vůbec ne v bagetě. Abyste se dlouho nerozmýšleli, do čeho si avokádo dát, Subway vám pomůže. Po "omezenou dobu" dělají promo na sendvič Krůtí šunka, slanina a avokádo. V Bulharsku též známý pod pojmem Turbacado.


Českej název tak trochu prozrazuje složení, ale jak už to v Subway bývá, nezůstane jen u základních surovin. Já si nechal naložit sezamovou bagetu, krůtí šunku, slaninu, strouhanej sýr, avokádo, salát, rajčata, cibuli, Ranch bylinkovou majonézu a sůl s pepřem. Snažil jsem se držet promo obrázku s tím, že okurek ve fast foodech jsem se už najedl dost a paprika mě v bagetě neláká. No a sýr přece neodmítnu. Nejvíc ale asi všechny zajímá, jak se Subway povedlo avokádo. Je to takovej pokus o guacamole, který už nějakou tu dobu frčí v exportních zemích kokainu a ostatních španělsky mluvících zemích, jako je Jižní USA. Jak se povedl v ČR?


Nebudu dlouho chodit kolem zelené kaše. Guacamole v podání Subway je chuťově nevýrazný a v bagetě se moc neprojeví. I když za to mohla nejspíš výrazná slanina, která nepochybně dominovala mýmu sendviči. Ale sem tam avokádo samozřejmě ucítíte. Hlavně na boční hraně sendviče, kde ho skonči většina. Tyhle kousance jsou pak opravdu zajímavý. Chuť avokáda v kombinaci s bylinkovou majonézou a ostatní zeleninou (hlavně salátem) mi přišla taková divná. Hlavně pak ta konzistence avokáda, která mě ke konci vyloženě iritovala. Taková nějaká mazlavá a pro našince opravdu nezvyklá hmota s nezvyklou chutí. Proti avokádu nic nemám, ale v sendviči mě opravdu nenadchlo. Ale jak sem psal, tohle se týká jen kraje sendviče. Ve zbytku to avokádo postřehnete jen lehce a tam sendvič obzvláštní. Otázkou je, jestli to sendvič vůbec potřebuje.


Zbytek sendviče byl totiž opravdu delikatesní. Kombinace kvalitní krůtí šunky s výraznou slaninou a čedarem je prostě super. K tomu dodá potřebnou čerstvost zelenina a Ranch bylinková majonéza se taky neztratí. Dokonce společně se slaninou dominovala sendviči. No a to avokádo? Já bych se bez něho klidně obešel. Jsem rád, že se Subway nebojí sem tam předvíst něco novýho, ale do mýho vkusu se tentokrát netrefily a avokádo si do sendviče naložit už nenechám. Ale za pokus to rozhodně stálo a peněz nelituju. Pochutnal jsem si. Cena tohodle sendviče je 85,- za 15 cm a 135,- za 30 cm. Do ostatních baget je avokádo za malej příplatek. Já si objednal větší kus a maličkej zbytek (nasáklej avokádem) jsem musel nechat bokem, jak sem byl nadlábnutej...

Žádné komentáře:

Okomentovat