sobota 17. ledna 2015

Twister s gorgonzolou, KFC

Chuť ušlechtilých sýrů

Další smradlavá recenze na smradlavou novinku je tu. Dlouho jsem uvažoval, jestli ochutnat smradlavej Twister nebo smradlavý Qurrito. Ale protože originální Qurrito aka spocená tortilla s omáčkou a kouskem kuřete mě moc nenadchla, volba padla na obměněnej Twister. Byla to dobrá volba? Čtěte dál.


Na rozdíl od Granderu s modrým sýrem se tady nekoná žádná obměna omáček. Přidal se kousek gorgonzoly a místo pikantního kuřete je nepikantní. To mě zaujalo hodně. Nepikantní kuře v kentucky obalu KFC doteď nabízelo jen jako samotný kousky. Zbytek surovin je z normálního Twisteru. Rajčata, salát a majonéza. Celkem jednoduchý složení. To není nikdy naškodu.


Tortilla sama o sobě byla fajn. Akorát mi nepřišla opečená. Jednu chvíli KFC svoje tortilly opékalo pod grilem, pokud jste si neřekli jinak. Zase se to změnilo nebo jenom někdo zapomněl? I když to je celkem jedno. Chuť tortilly byla fajn. Nerušila ostatní suroviny a pěkně držela. Ani ten konec, kdy de facto jíte jen tortillu, nebyl vůbec špatnej. Rajčata byla hodně vodnatá. A měl sem jich tam pomálu. Stejně tak salátu. To mě trochu mrzelo. Twister obvykle bývá nabitej zeleninou. Já teď dostal kousek, u kterýho bych po rozložení tortilly asi zaplakal. Škoda. Přitom zelenina opravdu nebude to nejdražší a k potěšení zákazníka stačí tak málo.


Kuře taky nepotěšilo. Kuře Kentucky od KFC mám rád, moc rád. Tajná směs koření s půl kilem soli mi chutná. Sem tam si čistě pro potěšení chuťových pohárků k menu přihodím i jeden kousek kuřete Kentucky. A teď? Vysušený maso. Podle mě to maso udělali tak dvě hodiny předtím, než se mi dostalo do sendviče. To se mi v Nové Karolíně v Ostravě stává celkem často. Nějaká ta kontrola dodržování procesů by tam určitě neuškodila. Křoupat mezi zubama vysušený maso místo toho, aby si člověk vychutnal pořádně šťavnatej kousek, je opravdu smutný. Takže maso vůbec nepotěšilo. Co potěšilo víc byl sýr gorgonzola. Krásná jemná plesnivá chuť sýra se smíchala s majonézou a se zeleninou utvořila celkem fajn kombinaci. S kuřetem ani ne. Chuť slanýho pepřovobylinkovýho kentucky obalu se s modrým sýrem k sobě nehodí a navzájem se přebíjí dvě úplně jinak zaměřený chutě. Sýru tam nebylo ani moc, ani málo. Tak akorát. Takže sýr s majonézou ladil se zeleninou, kuře tam bylo jako vetřelec a to všechno bylo v neutrální tortille. O nějakých vyladěných chutích nemůže být moc řeč.


Já si svůj Twister s gorgonzolou díky špatnýmu zpracování moc nevychutnal. Kuře vysušený, moc ho tam nebylo, stejně tak zelenina. Potěšil jen ten sýr. Za 89,- samostatně a 129,- v menu je to málo. Pokud milujete modrý sýry a půjdete do toho, tak snad dostanete lepší kousek. Pak by to mohla být paráda. Já hodnotím to, co sem dostal. A to bych si znova opravdu nedával. Zvlášť v dnešní velké konkurenci. Raději si trochu připlaťte za Grander s modrým sýrem. Ten stál alespoň za to!

6 komentářů:

  1. "Twister obvykle bývá nabitej zeleninou." - :)))) hahaha hohoho jochochoho buhehe chichichi trálalala jupijupijou :))) lol.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda dostal čerstvé maso a "dost" zeleniny takže za mě super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho měla dneska a maso bylo výborný. Zeleniny taky dostatek. Možná trošku slanější, ale to Kentucky prostě je.
    To co jsi dostal ty bych šla vrátit. Určitě by ti dali nový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možný. Každopádně příště si raději zajdu na Masarykovo náměstí. Tam jsem problém s kvalitou nikdy neměl.

      Vymazat
  4. Ahoj, tvůj blog se mi líbí a články máš celkem vtipné a trefné, ale pracuji v KFC a tak si nemůžu odpustit trochu si rejpnout. Četla jsem i tvůj článek o sýrovém Qurritu a je zajímavé, jak u něj píšeš, že ti maso chutnalo (složením) protože máš rád Kentucky a že by mělo KFC používat toto maso častěji (souhlasím) ale v tomto článku píšeš pravý opak. Ale do sýrového Qurrita i Twistera se používalo stejné maso (Kentucky stripsy). Dále máš pokaždý jiný názor na tortillu. Překvapení, to je taky ta samá. A jen takový detail na závěr: v sýrovém twistru nebyla klasická majonéza ale sladká majonéza, což dělalo podstatný rozdíl v celkové chuti sendviče.
    Neber to jako nějakou zlou kritiku protože tam pracuji, mně osobně sýrové promo nechutnalo, jen je to spíš takové doporučení pro příště, že není dobré psát na 2 stejné produkty různý názor :)
    Hodně zdaru a ať ti to píše ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že je oboji stejný obal Kentucky vím. Problém u něj je, že někdy je přesolený a někdy ne. Hlavně sem ho párkrát dostal opravdu vysušený a nedalo se skoro jíst. Tortilla je super, pokud je dobře propečená. Bohužel jsem ji párkrát dostal syrovou a studenou. Pak se hodně lepí na zuby a není tak dobrá, jako když se dobře propeče. Co se jiné majonézy týče, tak to bych rozdíl asi opravdu nezjistil. Ale díky za info. Hned jsem o chlup chytřejší. :) Jinak děkuji za pochvalu blogu To vždycky potěší. :)

      Vymazat