úterý 3. února 2015

B.L.T., Subway

New York speciality

Psaní recenzí na bagety ze Subwaye je hodně nevděčná práce. Stejně si ji každej nechá naložit podle svýho a bude chutnat úplně jinak, Ale i tak je třeba jednou za čas do sebe naládovat nějakou zeleninu a není lepší zeleniny než té v bagetě s velkou porcí slaniny. Tak proč o tom rovnou nenapsat. Pokud někoho trápí název bagety, tak věřte, že je to zkratka slaniny (Bacon), salátu (Lettuce) a rajčete (Tomato). Docela známá zkratka za louží.


Obrázek vyloženě láká k ochutnání. Hlavně nás všechny milovníky slaniny. No skutečnost je o něco smutnější. Ale o tom všem později a nebo se hned mrkněte na obrázky níže položené. Každopádně začnu výčtem věcí, který jsem si nechal naložit. Jako vždy u recenzovaných baget jsem se snažil držet obrázku. Takže moje BLT bylo ve světlým pečivu, s plátkovým sýrem, salátem, rajčetem, červenou cibulí (vyjímka z obrázku - nešlo odolat), majonézou light, solí a pepřem a to je všechno. Bagetu jsem si samozřejmě nechal zapéct. Kdo v mých obrázcích našel kus olivy, má bod. V době přípravy bagety se vyskytla černá díra v Itálii v plechovkárně na černý olivy, nasála kus černé olivy a následně ji bílá díra vyplivnula v Ostravě přímo do mojí bagety. Jinej způsob vysvětlení není. Snad leda že by se tam zatoulala z vedlejší nerezové vany.


První jsem si všiml opravdu fajně zapečené bagety. Normálně ji jen tak líznou teplem, ale tentokrát se opravdu dala označit slovem zapečená. Radost pohledět (pomačkat i podlabat). Pak přišlo překvapení o chlup horší. Tím bylo množství slaniny. Těšil jsem se na pořádnou nálož prasečího boku prosoleného a zauzeného a dostal jsem pár tenkých plátků sotva prasečího embrya. No pořád to nebylo nejhorší a tak nezbývalo nic než ochutnat. Jako první jsem okoštoval slaninu samostatně. Ani to mě ze židle nevystřelilo. Taková lehce nadprůměrná slanina s jemnou a ne moc výraznou chutí. Škoda.


Rajčatům a salátu není co vytknout. Čerstvost tam byla. Chuť lehce napdrůměrná. Domácí rajčátka to určitě nebyly. I když to stejně asi nikdo nečeká od fast foodu. Cibule byla cítit spíš po jídle než během jídla. Sýru jsem si jazykem vůbec, ale vůbec nevšiml. Kdybych vlastnoočně neviděl, jak ho tam dávají, asi bych si myslel, že tam žádnej není. Majonéza light pak byla pravej opak. Chuťově silná jak noha od Haliny. Společně s pepřem utvořila hlavní chuť celýho sendviče, kde slanina a zelenina hrály jen druhý housle. Je to špatně? Ne nezbytně. Majonéza byla chuťově hodně povedená a tak i když lehce převálcovala zbytek, pořád tvořila ze zbytkem hodně chutnou kombinaci.


Koupit nebo nekoupit? Momentálně díky akci New York speciality stojí dlouhých 30 cm "jen" 99 korun. Za tu cenu dostanete dlouhou bagetu s dětskou porcí slaniny, ale zbytku podle vašeho uvážení. Vzhledem k cenám ostatních sendvičů je to nabídka, myslím si, více než férová. Jen mě nenapadá žádná omáčka, která by nepřebila chuť samotné slaniny se zeleninou. Leda si to dát úplně bez ní. Čekejte teda chuť hlavně omáčky než slaniny, což trochu zamrzí. Ale při dobré kombinaci surovin si pochutnáte a to je přece hlavní!

Žádné komentáře:

Okomentovat