sobota 31. října 2015

Křupavé kuřecí kousky + Brazilské mango, KFC

4 světové chutě

V KFC pokračuje degustátorská akce celosvětovýho rozměru. Po minulé degustaci Indie jsem obrátil a zatoužil ochutnat něco i z jiné částí mého rodného geoidu. Vybral jsem si zemi, kde se prodá nejvíc třásní na bradavky. Brazílii!


Brazílie a Jižní Amerika obecně je známá super sladkýma plodama matky přírody. A tím nemyslím třesoucí se základny pro ty třásně. Myslím tím ovoce. Ovoce tak sladký, že se vám po něm zkřiví huba. Mango je jedno z nich. U nás je mango exotický ovoce a prý nechutná ani zdaleka tak, jak chutná v jeho domovině. Těžko říct, já tam nikdy nebyl. I proto se mi bude těžko hodnotit tahle omáčka. Proč? Protože ta omáčka mi po mangu nechutnala skoro vůbec. Kdyby na ceduli nebylo mango zmíněný, nejspíš bych ho v chuti ani netipnul. Omáčka byla neurčité sladkokyselé chuti. Ale špatná nebyla. Dobrá byla. Jen to mango jsem postrádal. Třeba tam nebylo vůbec nebo ho to tam bylo málo. Znova, těžko říct.


No jestli bylo v omáčce málo manga, tak kokosu na kuřeti bylo ještě míň. Všechny vločky by dokázal spočítat i druhák s dyskalkulií. Škoda? Vlastně ani ne. Stejně tam ten kokos byl na prd. Úplně jako u dřívěji recenzovanýho Indickýho kari. Zatím je tahle recenze hodně negativní. A protože já nerad negativní věci, začnu trochu chválit. Pochvalu si zaslouží limeta. Limeta je takovej ten rádobycitron, kterej se k nám dováží snad jen díky Mojitu. No pokud tenhle rádobycitron chytnete do ruky a vymačkáte na kuře s "mango" omáčkou, stane se kouzlo. Ježíš měnil vodu ve víno (jako někteří čeští vinaři) a limeta z KFC mění mango v pomeranč. Jakmile si pokapete šťávou z limety kuře s omáčkou, dostanete pomerančový kuře fantastické chuti. Kombinace citrusové chuti a chuti kuřete je super a pokud jste si tenhle promo výrobek vybrali právě kvůli ozvláštnění známých chutí, vyhráli jste bingo. Ozvláštnění je to vynikající. Možná vás ze židle nevystřelí, ale určitě potěší.

No když má někdo jednu nohu delší, druhou má kratší. Kratší noha v případě brazilskýho mango-kuřete je pikantnost. Kombinace sladké a kyselé chuti je natolik silná, že zažene pikantnost do rohu a tam ji zmlátí tyčkou do bezvědomí. Klasickou pikantnost od pana Sanderse v krabičce po zalití limetou nenajdete. Najdete ji pár minut po dojedení. A možná i pár hodin po. Ale rozhodně ne během.

Co říct závěrem? Nevadí vám představa pomeranče a kuřete? Tak hurá do KFC! Mě víc sedla Indie, ale Brazilský mango si svoje fanoušky určitě taky najde. Za 149,- v menu se dobře najíte. Samozřejmě volte verzi bez rýže.

Žádné komentáře:

Okomentovat