neděle 12. června 2016

Curry a French Soccer-burger, Lidl

Mladší čtenáři jsou asi v šoku. Proč píšu o jídle z Lidlu? Zbláznil se snad? Ale ti starší vědí. Vědí, že jsem prostě hovado a jsem schopnej psát na internet i o polotovarech z nejpolotovorovatějších. Kdo nevěří, nechť koukne tady. Psal se rok 2012 a já psal o amerických týdnech. Nutno podotknout, že mi chutnalo. A protože Lidl se od té doby skoro nezměnil (bohudíky) a pořád nás oblažuje německými výrobky americké kuchyně, bylo na čase něco ochutnat. Někdy vás prostě komplex více dílčích kroků zavede až do Lidlu a donutí vás vyluxovat vaši peněženku. Inu, ochutnat se má všechno.


Za krásných 34,90 si můžete (mohli jste) vybrat buď Curry burger s panáčkem v německých barvách nebo French burger s panáčkem v arménských (?) barvách. No proč ne. Já nejsem xenofob, tak jsem si vzal oba. Chemický složení burgerů nemá cenu moc popisovat. Nejde opravdu o nic extra. Už jen to, že se burgery prodávají chlazený a ne zmražený o něčem svědčí. Na stranu druhou to mohlo být i mnohem horší. Pořád je tak nějak znát ta německá kvalita. I když tam by si to moc lidí asi nekoupilo. Francouzský burger je z hovězího masa notně smíchanýho se strouhankou a curry je z vepřovýho.

Vtipná je příprava. Dělal jsem to podle návodu v troubě (klasické) a i po několik extra minutách to bylo uprostřed pořád studený. Mikrovlnka to pak dotáhla do konce. Takže pokud do nich půjdete někdy i vy, vyprdněte se na klasickou troubu a rovnou je hoďte do mikrovlnky. Láďa Hruška by měl radost. Ideální jídlo na koleje a internáty.


Radši to vezmeme popořadě. French burger. Co je na něm french netuším. Jedná se o doslova karbanátek z masa v housce s nějakým trochu česnekovým dresingem a plátkem sýra. Zeleninu nečekejte. Obal klame jak předvolební sliby sociální demokracie. Chuť masa nebyla nic extra. Trochu masa v tom cítit bylo, ale té strouhanky bylo prostě moc. Chutnalo to úplně stejně jako plátek masa v American Big Beef Melt od Subway. Plátek sýra byl průměrnej. Pochválit ale musím dresing a housku. Dresing byl fajn a naštěstí vévodil celýmu burgeru. Jemně česneková chuť v husté zakysané smetaně neurazí snad nikoho. A houska byla boží. Z trouby pěkně křupala, nerozpadala se a vůbec z ní člověk necítil polotovarismus. V puse pak byl cítit hlavně dresing, v sušších kouscích pak strouhankový, trochu divný maso se sýrem a sem tam byla cítit houska. Žádná hitparáda, ale taky žádná ostuda. Za necelý čtyři pětky nic lepšího asi nedostanete.

Až na Curry burger! Curry burger je ve speciální curry housce s vepřovým masem a rajčatovým pikantním dresingem. Zeleninu zase nehledejte. Tady může někdo namítnout, že jsem si ji tam mohl přidat sám. No když je někdo línej tak, že si kupuje hotový burgery v Lidlu, tak se mu nechcou krájet okurky a podobně. Pfff. Prostě sem línej jak průměrná pracovnice na dopravním magistrátu. Takže jsem si burger dělal tak, jak ho Herr Gott v německým Lidlu stvořil. A z tohodle jsem byl moc příjemně překvapenej. Vepřový maso se dalo. Chutnalo dokonce i po vepřovým. Curry houska byla prostě špica a dresing byl opravdu pikantní a chuťově plnej. Všechny palce nahoru. A za ty peníze? Sem s tím do mě!


Samozřejmě tahle akce skončila dneska, ale s trochou štěstí je seženete i příští týden. Nebo zase za čtyři roky, až bude další Euro. Halt jsem prostě línej to napsat hned jak to zbaštím. To se pak většinou válím v posteli, trávím, koukám na telku a nedělám nic... jóó přesně jak lidi na magistrátech...

Žádné komentáře:

Okomentovat