neděle 26. června 2016

Western Beef McWrap, McDonald's

McWrap Fusion

"Chutě ze všech koutů", tak zní slogan staronové akce od McDonald's. No já pár let bydlel na kolejích s Rusem a ochutnávku z koutu jeho části lednice bych opravdu nechtěl. Možná by se tam hodilo ještě slovíčko "světa", ale co už. Ona i ta promo fotka stojí za houby. Ale nechme maličkostí a přesuňme se k samotné podstatě akce. Nepatřím mezi největší fanoušky McWrapů. Ne, že by mně nechutnaly, ale ten poměr cena/výkon nikdy nebyl ohromující a k jejich koupi mě vedla jen moje úchylka ochutnat zase něco novýho. S rostoucí aktivitou konkurence se tahle úchylka musí rozprostřít i mezi ostatní podniky a tak byl nějaký McWrap Fusion hodně vzadu mýho pomyslnýho ochutnávkovýho deníčku. Ale i končiny je třeba prozkoumat. Vybral jsem si Western Beef McWrap.


Na promo fotce z Facebooku to nevypadá špatně (proč tahle není na webu?). Připomíná vám něco? Pamětníkům, pamětnicím a pamětčatům nejspíš připomene Steakhouse Beef McWrap nebo Mexican Beef McWrap. Rozdíl mezi těma třema je sem tam rajče, sem tam smažená cibulka, jinej salát. No všeho všudy Western Beef McWrap žádná novinka není. Obsahuje hovězí maso, salát, pikantní omáčku Chargrill, sýr cheddar a smaženou cibulku v tortille. Pokud chcete složení wrapu zjistit dopředu, musíte si najít obrázek na Facebooku a vyčíst to z něho. Na oficiálním webu není pořádný obrázek a výčet surovin je polovičatý. Hlavně, že je tam nějaká soutěž. Na blbosti by čas byl. Jen tak dál McDonalde. Když už ten novej web stoji za prd designově a funkčností, tak budeme prdět i na obsah...


Po rozbalení McWrapu se mě chtělo plakat. Smíchy. Ještěže jsem zrovna neměl moc velkej hlad (proto taky padla volba na McWrap). Samozřejmě chápu promo obrázky, chápu, že mají ukazovat složení, chápu, že nikdy nebudou jako realita, ale tenhle výhled mě prostě dostal. No srovnejte fotky z předchozích recenzí McWrapů (odkazy výše). Ty byly celkem fajn. Steakhouse Beef McWrap dokonce jako na obrázku vypadal a už z dálky vyzýval k nakousnutí. Ale tohle? To už bylo i na mě moc. Všechny suroviny v jedné třetině? Pfff.

Kdyby alespoň ta tortilla byla dobrá. Ale bohužel. Neopečená, lepkavá a studená. Jako jíst mokrej plátek chleba. Ne děkuju. Po pěti kousancích do lepkavé tortilly jsem se konečně dostal k náplni. První chuťovej vjem zajistilo maso. Nebylo vůbec špatný. Hodně popepřený, ale parádně šťavnatý a dokonce chutnalo po hovězím. McDonald's používá hovězí z přední části krávy, takže nečekejte chuť argentinské svíčkové. Ale na fast food, proč ne. Takže maso v pohodě. Ale tady končí veškerá chvála a pokračuju v plísnění. Salátu poskrovnu. Možná byl fajn čerstvej, ale bylo ho tam míň jak ovoce v jídelníčku eskymáka. A přitom skoro nic nestojí a díky němu ta tortilla nemusela vypadat jak polední menu v Dachau.


Omáčka byla fajn. Rajčatová Chargrill omáčka patří k těm lepším od McDonald's. Hodně rajčatová, trochu zauzená, celkem dost pikantní. Rozhodně nikoho neurazí. Pokud teda nemá fobii z pikantních jídel. Ale řekl sem, že budu dál plísnit, tak budu dál plísnit. Vidíte to rozložení surovin v tortille? Pokud se někdo snažil o barevný zvýraznění sexu belgické vlajky s vlajkou rumunskou, nejspíš se ten někdo trefil. Pokud to ale mělo být rozložení pro hladovýho zákazníka, tak to byl pořádnej krok vedle. Kousanec vpravo - pikantní nálož omáčky - nic víc. Kousanec vlevo - nálož pepře s ne až tak super kvalitním masem a sem tam smaženou cibulkou. A tak dál až do konce. Chutnalo mi to takhle? Ne, nechutnalo. Možná ty suroviny nebyly samy o sobě úplně špatný, ale celkový provedení bylo příjemný jak cholera. A sýr? Tak ten tam nebyl vůbec. Škoda. K masu by se hodil.

A vůbec. Představa chuti masa se sýrem a omáčkou dohromady je mi příjemná. Nestalo se. Proč sem dostal tohle? Mimochodem jsem na to taky čekal snad 15 minut. Tentokrát to prostě McDonald's nezvládl a dal mi jen za pravdu v mojí volbě častějších návštěv konkurence. Cena 129,- za McMenu tomu, co jsem dostal já, neodpovídá ani náhodou. S příští akcí se bude muset McDonald's pořádně předvíst, abych tam utratil svoje těžce vydělaný a státem dotovaný stravenky. O penězích ani nemluvě.

PS: Důkaz dlouhýho čekání na jídlo můžete vidět na jedné z fotek. Já začal jíst a žena už měla po večeři. A to nebyla, na rozdíl ode mě, ve fast foodu! Pfff.

3 komentáře:

  1. Tak to je škoda, že ti dali takový odfláklý kus. Já mám právě Beef wrap strašně ráda kvůli tomu masu. Měla jsem ho už dvakrát v letošní kampani a ani jednou mne nezklamal. Tortila se teda pouze napařuje, aby byla teplá, takže občas bývá lepkavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel. Recenzovat musím to, co dostanu. Být líp poskládanej, tak by ta kombinace chutí mohla být dost dobrá. Jako kdysi u Steakhouse Beef McWrapu. Ten mi chutnal hodně.

      http://kavoni.blogspot.cz/2014/10/steakhouse-beef-mcwrap-mcdonalds.html

      Vymazat
  2. Ahoj, pokud budeš mít chuť tak zkus gril twister od KFC, včera po delší době koupen a maso bylo výborně ochucené, opravdu změna k lepšímu.Jen tam nebyla ta boží pepřová omáčka.

    OdpovědětVymazat