čtvrtek 21. července 2016

Extra Long Bacon BBQ, Burger King

Summer Weeks

Letní jízda v Burger Kingu pokračuje! Někdo hubne do plavek, někdo to neřeší a někdo do nich naopak tloustne. Pokud si, stejně jako já, myslíte, že není nic víc sexy než pořádnej tlusťoch v havajské košili rozvalující se na pláži natírajíce svůj obří chlupatej bachor mlíkem na opalování, tak sendvič Extra Long Bacon BBQ je přesně pro vás!


Obrázek na webu tvrdí "je zpět". Já si na něj osobně nevzpomínám. Vzpomínám si na menšího bezslaninovýho bráchu Long BBQ Beef z roku 2013. Ale tak je možný, že mi Extra Long Bacon BBQ dřív unikl. Teď už to nestihl. Složení Extra Long Bacon BBQ je jednoduchý jak facka na fracka. Maso z kravičky, maso z prasátka, cibulový kroužky, sýr a nějaká ta BBQ omáčka. To všechno v celkem dlouhé housce. Jdeme na to!


Chuť masa snad od Burger Kinga snad už znáte. Pokud ne, hybaj napravit! Burger King vládne parádní kouřovou chutí masa. Není cítit ani tak sůl a pepř, jako u žlutých oblouků, ale jen a jenom maso a kouř. Mě osobně tahle chuť sedí. No a v tomhle sendviči máte rovnou tři plátky! Ty se vzájemně překrývají, takže většinu sendviče baštíte dvě patra masa. Geniální řešení. Tomuhle sendviči tak železně vévodí kouřová chuť masa. K tomu se často přidá chuť božské, vypečené a křupavé slaniny. Kombinace těchhle dvou chutí musí vegany budit ve snech.


Trochu mě ale zklamal sýr. Burger King měl vynikající, výraznej sýr. Ale nemůžu si pomoct, teďka mě prostě nezaujal. Nevím, jestli změnili dodavatele, dodavatel změnil suroviny nebo sem prostě měl jen špatnej antilaktózovej den, ale prostě sem ze sýra necítil sýr. Nijaká chuť, která byla nevýrazná a plochá jak kámen na házení žabek, mě neohromila. A to sem ho zkoušel chutnat i samostatně. Cibulový kroužky byly o chlup lepší. Semo tamo zacítit šly. Samozřejmě proti slanině a masu moc šancí neměly, ale bojovaly statečně. A dokonce jsem v jednom cibulovým kroužku našel kus opravdové cibule! To bych do fast foodu nikdy neřekl... Grilovací omáčka byla super. I když já bych ji tam kydl ještě o malilinko víc. Sendvič by to trochu víc nakoplo. Housce není co vytknout.

Celková chuť? Maso. Maso hovězí, maso slaninový, lehce BBQ omáčka, sem tam cibulovej kroužek. Sýr se neprosadil, houska nerušila. Prostě masový obžerství. Jasnej protipól salátu z travin a divných obilnin, co teďkom tak frčí. Z Extra Long Bacon BBQ možná nebudete mít bobek tvrdej jak zlatej nuget, ale za to váš mozek zažije orgasmus nejvyšší úrovně. Pohárky na jazyku si zatančí sambu a endorfin si z vašich tepen udělá tobogán. Co víc si člověk může přát... Cena je vyšší, 119,- samostatně a 159,- v menu. Jednou za čas, proč ne.

PS: Ke každýmu Extra Long Bacon BBQ maska na obličej zdarma! Pokud máte suchou pleť, stačí na ni přiložit papír po sendviči a máte vystaráno. Obal byl mastnější jak Halinin friťák. Což je dobře. Někdo musí salátům ukázat, že na téhle planetě pro ně není místo.


1 komentář:

  1. Extra Long Bacon BBQ byl myslím loni v únoru. Byly to Extra Long weeks a byl tam spolu s nějakým Chilli cheese Long sendvičem. Tehdy mě dostal tou neskutečně masovou chutí a právě také tím, jak úžastně mastný po něm zůstane papír :-).

    OdpovědětVymazat