středa 21. června 2017

Twister Orient, KFC

Orient menu

Dejte šanci okurkám! Ať žijí okurky! Okurka na hrad! Okurky mají taky duši! Za zelenější svět! ... Nějak takhle si představuju demonstraci na podporu téhle zeleniny před centrálama fast foodů. A stejně jako prezidenti a více či méněprezidenti těchhle úžasných nadnárodních korporací, i já jsem dal šanci téhle zelenině. Naposled u konkurence. A celkem chutnalo. Proto mi nedělalo ani ten nejmenší problém si objednat další tortillu si okurkama. A dobře jsem udělal. Tahle recenze je sice tak trochu s křížkem těsně před funusem (akce končí za cca týden), ale Orient Twister se nepochybně vrátí a hned se bude tahle recenze zase hodit.


Twister Orient podle webu obsahuje křupavé bites smíchané s čerstvou zeleninou - okurkou, salátem a jarní cibulkou, teriyaki omáčkou a praženými sezamovými semínky. Já bych to doplnil o majonézu, kterou jsem tam nečekal. Příště si pořádně prostuduju obrázek. Ale já rád majonézu, takže cajk.


Jakmile jsem se pohodlně usadil, začal jsem zkoumat obsah rudýho tácu. A na sendviči mě zaujaly dvě věci. První jeho velikost. Tohle byl opravdovej macek. Kdyby vlezl Ronald McDonald a Colonel Sanders do jedné sprchy, bude to Ronald, kdo se bude červenat až za ušima. Na váhu a na šířku je Twister Orient snad dvojnásobnej oproti McWrapu. Druhou věcí, co mě zaujala, byla nálepka s nápisem "sweet chilli". To ve mě hrklo. Já chci teriyaki, žádnou sweet chilli! Naštěstí tam byla teriyaki tak, jak měla být. Chvalme pobočku na Masarykově náměstí v Ostravě!


No koukejte na to. Není to macek? Je to macek! Napadá mě spousta sprostých vtipů, ale určitě jich znáte dost, tak to vynechám a začnu rozebírat suroviny. Začnu tortillou. Pořádně nacpanou, ogrilovanou, pšeničnou, macatou tortillou. Je dobrá. Trochu křupne, chutná po pšenici, nelepí! Ronald se zase červená. Mohla být tortilla lepší? Ne, nemohla. Po dalším kousnutí tam máme taky nějakej ten obsah. Moje druhý kousnutí bylo kuře s majonézou a okurkama. Zajímavá kombinace. A ono to bylo dobrý. Pikantní kuře, vodnatá okurka a majonéza. Fungovalo to. Taková salátová lehká kombinace s pikantním šmrncem. No proč ne.


Níž jsem narazil na teriyaki omáčku, sezamový semínka a jarní cibulku. Kuře s teriyaki? Ano prosím. Jarní cibulka s teriyaki? Ano prosím. Teryiaki s okurkama? Ano prosím. Teriyaki s teriyaki? Ano prosím. Já tuhle omáčku mám prostě rád. Zatím jsem ji chválil ve všech produktech od KFC, ve kterých jsem ji našel a pochválím ji i tady. Někomu přijde moc sladká, někomu moc ovocná, mě přijde boží. Jako kdyby Chuck Norris dělal ovocnáře v cukrovaru, vy ho urazili a on vám zmaloval ksicht. Taková je to bomba.


Tak si to shrňme. Máme tam spoustu parádního kuřete, hodně zeleniny a pořádně omáček. Kombinace chutí je taky výjimečná. Šmrnc tomu dává hlavně teriyaki omáčka. Další patronou v téhle náloži je jarní cibulka. Dodává sendviči další nečekanej rozměr. Okurky taky občas zacítíte, ale fungujou spíš jako osvěžovač než jako chuťová bomba. Salát je výplň a majonéza tomu všemu dodá klouzavej a tučnej rozměr. Po pravdě? Twister Orient jsem si užil od začátku až do konce. A od toho začátku až do toho konce jsem měl pořád co chutnat, co jíst, čím se nacpat. Dobře jsem se nacpal. Za 95,- samostatně a 135,- v menu je to jasná volba. Pokud vám u KFC chutná a nevadí vám ta jejich teriyaki omáčka, zkuste Twister Orient. Nebudete litovat. Já lituju jedinýho. Že jsem se ho tolik let vyhýbal kvůli okurkám...

Žádné komentáře:

Okomentovat