pondělí 25. září 2017

Sladká žebra, Bageterie Boulevard

Fííí húúúú fúúúú a chomáč sena kutálející se okolo. Tak nějak jsem si připadal při víkendovým dolování novinek z food courtu. No zkrátím to. Nepohrdl jsem, po dlouhé době, bagetou. A ani ta není žádná novinka, ale kousek ze stálé nabídky. Ale novinka pro mě to je a to se počítá!


Na webu se bageta jmenuje Sladká žebra, ale nemůžu se zbavit dojmu, že na velké barevné tabuli bylo Sweet BBQ Ribs. OK, přiznávám. Prostě nemám o čem psát a vařím z vody. Co taky psát o bagetě... Je to prostě bageta s trhaným vepřovým, BBQ omáčkou, cibulovou marmeládou a sýrem Maasdamer. Dáme si to pěkně popořadě.


Na první pohled bageta vypadala celkem chudě. Naštěstí opravdu jen vypadala. Nacpaná byla celkem solidně. Důkazy najdete dole. Jako první mě zaujalo to hlavní a sice maso. Maso bylo... maso. Dobrý maso. Krásně natrhaný, rozpadající se maso pomalu pečenýho pašíka. Opravdu vynikající. Jako domácí. A chutnalo po mase. Žádná přehršel soli, pepře nebo nějakých neidentifikovatelných kořenících směsí z pokusných ústavů na východní Ukrajině. Pokud budete mít v puse porci tohodle masa, čeká na vás takový to slastný setnutí čelistních svalů a slinový tsunami. Chválím.


Sýr byl taky fajn. Maasdamer, Ementál nebo Leerdammer, to je fuk. Byl krásně lehce aromatickej a chuťově se dokázal prosadit. Byl všude. Za mě další palec nahoru. BBQ omáčku ohodnotit moc nemůžu. Než jsem se rozkoukal, tak se vpila do bagety a nešla ochutnat samostatně. Bagetě dodala jen sladkost. Velikou a sladkou sladkost. A protože je slovo sladký v názvu, nevidím v tom problém. Doma na párky byste si ji asi nedali, ale do bagety sedla. Hlavně nebyla chuťově tak výrazná, aby přebila ostatní suroviny. Naopak se k nim celkem pěkně hodila a doplnila je. Množství menší, ale nejspíš schválně, takže není co vytknout. Další palec nahoru.

A teď cibulová marmeláda. Teda jestli tohle byla marmeláda, tak já jsem čínský ministr srandy za tamní komunistický ústřední výbor. Tuhle "marmeládu" byste dětem na chleba s máslem opravdu nenaplácali. Už ty zrníčka hořčice značně naznačují, že tohle opravdu nebude marmeláda. Ona je to totiž nakládaná červená cibule. A nakládaná spíš do kysela. Podobně jako u konkurence v Twister Guacamole. Asi lokální černá díra mezi kuchařem a tvořitelem popisků. Naštěstí ale vyhrál kuchař. Nakládaná cibule je super. Trošku do kysela a má správnej šmrnc. A opravdu hodně, ale hodně ladí s masem a sladkou omáčkou. Do toho sýr... Nemůžu si pomoct, ale lepší bagetu z Bageterie Boulevard si nevybavuju. Já jich tam moc neměl, takže to zas tak těžký není, ale jejich Sladký žebra mě prostě zaujaly.


Zkusit, nezkusit? Za mě jo. Já si pochutnal natolik, že dám Bageterii Boulevard další šance. Výtku bych měl ale k ceně. Nevím, jak samostatně, ale v menu bageta stála 159 korun. S pečenýma bramborama ne moc valné kvality utopené v tatarce. Sice dobré, ale rozmočený brambory nejsou nikdy gut. A k tomu trocha ledovýho čaje. Bageta fajn, brambory pod průměrem a čaj je čaj. Za 129 korun by to bylo akorát. Za 159 musím trochu pozdvihnout obočí. Ale bagetu jako takovou zkuste. Ta za to stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat