středa 18. dubna 2018

Long Chicken BBQ Bacon, Burger King

Máme rádi zvířata, protože jsou chlupatá a mají hebkou maso! Kuře, prase a kravská laktace v jednom sendviči? Proč ne. Vegani se na chvilku otočí a zbytek si přečtěte recenzi na novinku od Burger Kinga, která je originální jako hity od Helenky...


Někdy člověk dostane chuť na něco bláznivýho. A někdy má neuvěřitelně uvěřitelnou chuť na pořádnou nudu. A pokud vás zrovna honí nudná, Long Chicken BBQ Bacon je to pravý pro vás. Dlouhá houska, smažený kuře, sýr, slanina, smažená cibulka, BBQ omáčka a majonéza. Nic víc, nic míň.


A takhle vypadá v reálu. Celkem dobře. Do chvíle, než jsem zvedl dekl.


Opravdu? Toto je sendvič ze slaninových týdnů? Aby je neubylo...

No nic. Jdeme na chutě. Kuřecí placka nic moc. Těstíčko ušlo, ale samotný kuře bylo hodně křehčený a mělo podezřelou chuť. Bylo celkem dobrý, ale spíš vařil inženýr z chemie než učeň v kuchyni. Sýr byl dobrej. Hrozně mi připomíná takovej ten strašně lacinej toustovej sýr, kterej se balí po jednotlivých plátcích a obsah stojí míň než ten obal. Kdysi jsme ho baštili v Itálii pod stanem, abysme měli na cestu zpátky. A dneska vám ho Burger King naservíruje na prémiovým produktu. No zrovna mě to nevadí, tu chuť mám rád. Smažená cibulka je smažená cibulka. Slanina je kapitola sama o sobě. BK má novou slaninu a už nějakou dobu se ji snaží hojně propagovat (viz Bacon King na podzim). Mě moc nejede. Je taková silně přeuzená a tuhá. V obchodě bych si ji nekoupil. Slanina samozřejmě nemůže být nikdy špatná, ale tahle je rozhodně jedna z těch slabších. A jeden delší proužek a jeden pidi proužek v sendviči, kterej se po slanině jmenuje? To mě přímo urazilo.

Zbytek? Jo omáčky! Být tam o trochu víc omáčky, tak bych snad požadoval, aby BBQ omáčka byla taky i v názvu send... moment! No asi tak. Long Chicken BBQ Bacon. Long tak napůl, Chicken těžko posoudit, BBQ skoro vůbec a slaninou mě poprvé někdo dokázal urazit. Majonézy tam nebylo o nic víc...


Nedostatek omáček si dokážu vysvětlit jen tím, že nechtěli přebít zbytek surovin. To bych i bral. Ale takhle je Long Chicken BBQ Bacon jen nudná šedivá nuda. Jediný pořádný plus bych viděl v tom, že konečně vydržela houska vcelku až do konce. A to jsem ještě nevybalil tu největší pecku. Tenhle krasavec přijde na lidových 119 korun. Samostatně! V menu už 169 korun! Dát tam víc omáček a slaniny, tak Long Chicken BBQ Bacon bude celkem fajn sendvič, kde dostanete to, co čekáte. Ale za tuhle cenu? Za tu cenu by nestál ani kdyby omáčky stříkaly všude okolo a slaninou by po vás házeli ještě deset minut po odchodu. Takhle ne Burger Kingu.

PS: Taky v BK začali zase dávat k menu tlustý hranolky. Škoda. Já měl radši ty tenčí. V KFC to řeším kaší. U BK budu muset ještě něco vymyslet...

2 komentáře:

  1. Ahoj kavoni, tak jsem minulý týden taky navštívil po dlouhé době BK a to dokonce dvakrát - pocity smíšené. Jako první mě zarazilo běžící promo - speciální steakhouse se tváří jako kdyby z něj jen vyndali zeleninu (proti čemuž bych až tam nic nenamítal), ale zárveň je ještě asi o 20 dražší...Nepochopím. No dal sem si normální Steakhouse, sendvič pořád velmi dobrý, kroužky velmi dobrý, ale tlusté hranolky byly zklamání. Po druhé jsem si všiml nabídky King box nebo podobně. Nabídka to byla vskutku dobrá, za cenu myslím 179,- tam byl Whopepper se slaninou a sýrem, hranolky, 9 kroužků, omáčka (kelímková, ne kečup a majo která je v BK v ceně standardně) a pití (velikost hranolek nevím ale malé nebyly, pití bezedné). Za ty peníze luxusní množství jídla, ale houska na Whoppera se šíleně rozpadala, jako jsi to popisoval v předchozích recenzích. Přtiom ta kukuřičná na Steakhouse byla uplně v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to s tou zeleninou a cenou jsem si taky všiml. Pokud bych to nedejbože ochutnal a napsal recenzi, tak to zmíním. Co se klasických housek týče, tak k tomu nemám co dodat. Všem se rozpadají, ale BK s tím nedělá zhola nic. Management na dvě věci...

      Vymazat